Voor onze telefonieoplossingen gebruiken we het Clearvox platform.
Het Clearvox platform is een complete oplossingen voor de veeleisende gebruiker.
Een greep uit de ClearVox functionaliteiten
· Gespreksroutering: U bent altijd bereikbaar, waar u zich ook bevindt!
· Telefoongidsen en Windows CTI software beschikbaar. Bel met 1 muisklik.
· Snelkeuze functie. Gebruik verkorte kiesnummers om snel iemand te bellen.
· Automatische gespreksopname met handige zoek-, afluister- en notitiefunctie.
· Gespreksverslag. De datum, tijd en lengte van ieder gesprek inzichtelijk.
· Inspreken van geluidsfragmenten t.b.v. wachtrij, voicemail en keuzemenu simpelweg met uw telefoon.
· Voicemail berichten beluisteren, archiveren en verwijderen.
· Timers, bijvoorbeeld t.b.v. het automatiseren van gespreksrouteringen.
· Eenvoudig beheer van de gebruikers van de ClearVox IP telefooncentrale.
· Instellen van Call- en Pickup groepen.
· Uitgebreide statistieken. Zowel grafisch als in .csv formaat.
· Uitgebreide trunk editor. Snel toevoegen van trunks of nummers is zeer eenvoudig.
· Automatisch configureren van Aastra, Cisco/Linksys en Polycom telefoons.
· Wachtmuziek uploaden in MP3 formaat.
· Eenvoudig beheer van openingstijden en sluitingsdagen.
· Beheer van alle in de telefooncentrale gebruikte geluidsfragmenten.
· Eenvoudig beheer van ‘conference rooms’ voor telefonisch vergaderen.
· Het maken van een spraakmenu (IVR) is met ClearVox uiteraard mogelijk.
· U maakt complexe of eenvoudige wachtrijen binnen 1 minuut!
· Configuratiemenu met volledige rechtenstructuur.
· Flexwerken. Login waar u maar wilt.
· Wallboard module voor actuele status van uw Agents en wachtrijen.
· Camera module voor IP camera’s.
· Domotica module voor het openen van poorten, deuren, aan/uitschakelen van verlichting etc.
De Clearvox is te leveren als een on premise oplossing of in de cloud.
Voor meer informatie over dit product kunt u vrijblijvende contact met ons opnemen.